maanantai 29. huhtikuuta 2013

Heliumpallo!

Moi!
Olin siis eilen turussa. Lähin 12 kotoot, eli oli puol 12 turussa. Sielt sit Tiian kanssa mentii ekaks hesel syömään :D Oli heti nälkä. Meikä söi fish & chipsin ja Tiia söi hampurilaisaterian.

 


Sit ku oltii syöty, ni mentiin sinne lavan eteen oottaa jo et Wil ja Jiiäs saapuu :D
Sit ne tuli sinneeee!! wuhuu! Hitsi ku ne soitti vaan ½ tuntii ;( Ois saanu kauemminki.. :D


Sry Tiia, vedin ton sun facest ;))

Sit haettiin nimmarit ja otettiin yhteiskuvaa niitten kans. Mul ei oo vielä sitä kuvaa itelläni, ku se on Tiialla, mut pyydän sen siltä ni voin laittaa tänne sen :D
Keikan jälkee haettiin semmoset heliumpallot ku sai ilmatteeks. Sit Tiia halus vetää niist heliumit ja naurettiin ihan sikana :D Mä kuvasinki sen ku se puhu!

Sit menin mun veljen omaan kämppään venaa et äiti tulee hakee.
Mä vähän eksyin matkalla, ku siel on niin monta R-kioskii et huhhuuuhh, menee ihan sekasin.
Lopulta löysin sinne, ja sit veli oli siel kattoos suomi- ruotsi pelii <3 menin sit kans kattoo. Äiti ja sisko tuli sit hakee mut, ja juotiin siin sit viel veljen luon kaakaoo ja kahvii :D
Mentii kottii, ja järjestelee vähän tavaroita. Tänään meil kävi maalari maalaas huonei..

Ei kai sit muuta..
Kyl mä ehkä osallistun niihi kisoihin

Heippaa!!

Tiia


Ei kommentteja: