lauantai 28. kesäkuuta 2014

Tauko on ohi!!

Moikka!
Pahoittelut etten ole kirjotellut blogiin, eikä Roosakaan ole kirjottanut mitään.. Kuitenkin aattelin nyt ryhdistäytyä!
Kerron teille mitä oon puuhaillut tässä muutaman kuukauden aikana :)

Olen tietysti ollut ratsastamassa, ja kisoistakin pitäis varmaan jotain kertoa, mutta teen sen myöhemmin!
Nikkiksellä oon mennyt ja kerran Pompelilla. Oli kivaa vaihtelua mennä Pompomilla, mutta se jäikin vaan siihen kertaan..
Kerron kisoista ja seuraavasta tunnista ensi viikolla :)
Tänään en ollut tunnilla, koska olin suomen ratsutarvikkeessa tuuraamassa. Olin siellä työharjoittelussa 6 viikkoa ja nyt oon ollut 3 kertaa ihan palkallisesti töissä siellä :)

Muttamuttaa, nyt sanon heippa, kirjoittelen viikon alussa kisoista vähäsen!

Tiia

Ei kommentteja: